Islamic Widget

Sunday, January 06, 2008


"Terimakasih kepada semua yang hadir, semoga majlis ini mendapat keberkatan", Mak Long Menyampaikan ucapan sulungnya


Mak Lang Saabihah ngan Mak Ngah Jamilah, tengah fikir pasal projek tahun 2008..

Tengah berkemas...Pak Lang mana?
Tidoq koott... tu tektik lama ....

Amboi! amboi! anak dara niii..
baguih punya landing...
tuu hah kat dapoq melambak
pinggan mangkok tak
basuh lagi...






Mai sini Pak Lang nak khabaq kat hangpa. Hangpa tau tak kami letih kat bawah tuu.. hangpa seronok no, kat dalam bilik, ambik gambaq lagi....pi turun, tolong Pak Ngah tu..
















SILA SMS KE AFFAHMI 3435
"Anda berpeluang melancung bersama saya, sekiranya saya memenangi pertandingan kali ini" undilah saya....
Peehhh!!!! Jelinganmu mengancam kalbu....





Dok pikiak apa lagi Pak Ngah ooii!!, teloq tu rasa ada lebih. Tak pa tahun depan kita buat pertandingan futsall pulak...






Mak Ngah! Bila kita nak buat Familyday kat Kedah?
Susah-susah kita buat kat atas gunung 'Sang Kelembai' tu je laa..






"Aku cadangkan tahun depan kita besarkan rumah mak ni. Korang setuju tak?" tanya Ucu Asri kepada ahli majlis Mat Selangor.com





"Mak tak kisah, tapi mestilah cepat siap. Dan kalau dapat kau linkkan sekali level tu ngan Mesjid. Tak payah aku turun jalan kaki. Budget tu kau minta PTS sponsor!!"





"Hah! Hah! Hah!....kau cakap senang je, apa kau ingat rumah tu boleh sambung-sambung!!, Tu rumah pangsapuri laaa...buat lawak pulak...Kalau nak, Mak duduk ngan aku ajelah...Kita buat rumah kat sebelah rumah aku. Amacam.. setuju?" kata Mak Uda.





"Aku setuju ngan Siti, tapi rumah ko jauh dari mesjid. Aku pun setuju ngan Asri. Kita besarkan rumah mak! Caranya... kita beli je rumah sebelah tuuu....lepas tu kita pecahkan dindingnya...", ujar Pak Lang sambil mulutnya pantas menghancurkan makanan.



"Aku ikut aje, kat mana pun kakak aku duduk aku tetap datang tengok dan ziarah. Dari dulu, kini dan selamanyalah, selagi aku hidup ni...." sambut Tok Su Majid, sambil menuangkan air oren ke dalam cawannya






"Kami tak dak problem, janji dekat ngan CC dan ada padang futsall" tambah Abdullah dan rakan karibnya Fahmi





Fawwwwazzzz!!!!!












Faattthhhiiiii!!










Yusofffff !!!!!







No comments: